Omdat het al frustrerend genoeg is als er iets niet naar behoren werkt wilt u niet overal gaan zoeken naar de oplossing of alle reviews lezen. Daarom is het makkelijk dat alles geregeld kan worden door 1 partij, waardoor u niet iedere keer hoeft te zoeken.

Veel kleine bedrijven lopen tegen het probleem aan dat alles snel verandert met betrekking tot wijzigen van software of verschillende besturingsystemen. Waardoor het aanschaffen van randapparatuur zoals een simpel printer al voor verwarring kan zorgen. Meeste randapparatuur is al aangepast naar de moderne standaarden om uw computer te kunnen ondersteunen, maar mobiele apparaten gaan een steeds groter rol krijgen in uw kantoor of huis omgeving, daarom is het van belang om te weten alvorens u iets aanschaft of alles wel werkt op uw nieuwe printer of back-up server. Het is daarom ook mogelijk om een product direct te bestellen na akkoord wordt deze aangesloten en gestest.

Bij een kapot apparaat wordt er eerst gekeken of het een grote mankement is of dat het misschien nog de moeite waard is om de aanschaf van iets nieuws uit te stellen en het apparaat te repareren.

Mogelijkheden

Er wordt eerst bekeken of het nodig is om op locatie de service te bieden. Het streven is om zoveel mogelijk van afstand te kunnen repareren of aan te passen. De redenen hiervoor zijn duidelijk

  • Ecologische redenen
  • Minder tijd verlies door reistijden
  • Financieël gewin voor beide partijen

Mocht het zo zijn dat na contact of onderzoek nodig is om op locatie de reparatie/ aanpassing te doen, wordt er altijd geprobbert dit op de tijden te doen dat de klant het beste uitkomt.